HappyMom kabus gibi bu virüs. Nereden çıkacağı belli değil. AVM, sinema, tiyatro....bizim için bir müddet askıya alındı. Ailemle boş zamandamümkün olduğunca doğa/sahil yürüyüşü yapıyoruz. Alışervişi ya internetten yada Marketen yapıyoruz (markete giderken en az kalabalık saatini seçmeye çalışıyoruz). Gıda takviyesi olarak eczanelerde satılan kara mürver özütü kullanıyoruz, akşamları mutlaka bitki çayı karışımı (nane, limon, zerdeçal bal, zencefil) Zencefil çok faydalı sadece kanı sulandırdığı için 38.haftadan kullanımı tavsiye edilmiyor. Yani her şekilde dikkat etmeye çalışıyoruz. 💯 koruma olur mu? Tabii olmaz ama elimizden geleni yapıyoruz. En son eve el için dezenfektan aldım dışarıdan gelen hemen ona sarılıyor sonra ellerimiz yıkanıyor. Panik havası olmasa da tedbirliyiz. Hepimize sağlıklı virüssüz günler dilerim 👍❤️