Sabunla güzelcene yıkayın ellerinizi bileklere kadar. Sadece ellerle geçmiyor kapalı alanlara avmlere vs gidilmemesi gerekiyor. Ama açık alanda da yürüyüş gerekiyor öğle saatlerinde temiz hava almamız vücudun direncini artırır, sakin yerlerde yürünebilir. Parayla vs temas ederseniz elinizi yüzünüze falan sürmeyin eve gidince de güzelce yıkayın. Yatak odanıza bir soğanı kesip koyun. Soğan mikropları kendine çeker hastalıklara iyi gelir ama sonradan atın onu yemeyin sakın. Hergün soğan yada sarımsak tüketmeye özen gösterin. Vücudun bağışıklığını artırıcı yiyeceklere öncelik verin. Ve en önemlisi stres yapmayın, sakin olun normal hayatınıza devam edin. Unutmayın ki ölüm gelecekse eğer ayakta dururken bi anda da gelip sizi yere devirebilir. Ölüm için bir sebebe gerek yok, ecel yeterli bir sebep. Önlemlerinizi alın, sonrada duanızı edip Allah’a tevekkül edin. Stres ve olumsuz düşünce kötüyü çeker o yüzden kendinizi strese sokmayın olumlu düşünmeye çalışın. Tevekkül edene Allah kafidir 🌷