Cey1254 kesinlikle tabi ki de ziyaretçi kabul etmeyin,olur mu öyle şey sokağa cıkılmasın diyoruz siz yeni doğan bebeğin civaarına ziyaretçi gelicek diyorsunuz,Allah nasip ederse beni 1,5 ayım var o zaman bitmiş olsa bile bu salgın gene bile almayacağım ziyaretçi, günah yapmayın derim,sağlıkla keyifle alın kucağınıza miniği inş