Gulcin38 [silindi] 😍😍çok güzel cümlemiz için de hayırlısı olsun inşallah birde kalp atışını duysak çok heyecanlı 18 martta randevu heyecanla bekliyoruz 😍
[silindi] Gulcin38 inşallah duyarsınız canım ben dün gittim dinledik ama cok küçük olduğu için pek duyulmuyor dedi Dr 🥰 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı inşallah 🤲🏻
annisadayi Gulcin38 canım sizin Ekim olması gerekiyor. Hatta ekimin sonu. Muhtemelen 15-30 arası gelir.
MomsA Herkese selamlar 4+3 benimde henuz dr gitmedim. Sizce ne zaman gitmeliyim fikri olan varmı guzel anneler 🥰
annisadayi Gulcin38 sen ekimde doğum yaparsın muhtemelen. 1 hafta 10 gün falan erken oluyor ya genelde. Benimde oğlum 7 marttı ama 37+4 te geldi şubatta
Mucize38 Gulcin38 biz keseyi 4+3 te gördük dünde kalp atışı için gittik çok küçük olduğu için az duyuluyor dedi cumartesi tekrar çağırdı
ballilokum Ben 5+1 im 10 kasım görünüyor 🤗 bugün keseyi gördük şükür. Darısı kalp atışına. 2 hafta sonra gel dedi. Nasıl dayanacaksam o zamana kadar
Mell1905 ballilokum neguzel ya ben yurt disinda kaliyorum. Burda anca 9 hafta oldugunda muane ediyorlar..
Gulcin38 Mucize38 hadi hayırlısı inşallah rabbim herkesin gönlüne göre versin sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏bizde beklemede kalp atışı için bit hafta bitti bir hafta kaldı 🤩
ballilokum Mell1905 olsun kuzum yakınız nasıl olsa. Soracağın bişey olursa sor sen tahmin yürütürsün ona göre