Baling merhaba canım, kalp atımını dün dinledik ama daha cok küçük olduğu için Dr zor duyuyorum dedi, emzirmeye devam etme dedi, ve mide bulantım olduğunu söyledim ilaç yazdı, benim ilk gebeliğim de bulantım 8 aya kadar devam etmişti son 2 ayda şiştiğim için rahat geçirememiştim benim gebeliğim cok zor geçiyor bu sefer cocukla nasıl idare edicem bilmiyorum..
Herkeste bir olmuyor canım, benim bi kuzen var 2 gebeliğide hamile değilmiş gibi hoplaya zıplaya geçti at gibiydi 😄 midenin bulanmaması cok iyi bence inşallah bulanmazda çünkü ben mutfağın önünden bile geçsem kusuyordum tvde yemek reklamına bile kustuğumu biliyorum 😄
Siz kalp atışlarını dinleniz mi kaç haftalık gebesiniz?