Kanatbebe canım yapıldığı esnada acıtmıyor zaten. Sağlık ocağında bebeğin kalp atışını aşıdan önce ve sonra dinliyorlar. Aşıdan sonra bi çok kişide ağrı oluyor ama sende olmayabilir. Bnde aşıdan iki gün sonra ağrı oldı 😁 umarım sende olmaz. Çok kullanmadığın koluna vurdur. Rabbim sağlık versin ikinize de