İkinci hamileliktede yapılıyormu acaba? Oğlum 2 buçuk yaşında 3 doz yaptırdım ebe 3.dozu yapalım ömür boyu koruyucu olur demişti ikinci bebeğimde sağlık ocağına gidince diğer ebeye aşı kartımı verdim 3 doz yapıldı dedim bakarız dedi 24 martta kontrolüm var acaba yapıcaklarmı meraktayım bilen varmı acaba?