Kanatbebe canım korkma asla korkuttukları gibi bir aşı değil ben korkarak gittim dediler kolunu hissetmiyorsn çok ağrıyor bebeğin hateketleri yavaşlıyot falan çok şükür hiç biri olmadı ben aşı sonrası 3 gün duş almadım canım aşı günü değilde ertesi gün az ağrım oldu... ikinci dozunu da 4 hafta sonrasında yaptırdım onda da 3 gün banyo yapmadım onda da ertesi gün az ağrım oldu geçti o da .. Yalan olmasın 2. Aşımda hemşire yaparken canımı acıttı biraz...