Mebos Eymensmom35 yarın gidicem 37+5 oluyoruz yarın yaptırmayı düşünüyorum eğer musaitse suyumuz hala sınırda değilse bekliycez noemla doğumu ama musait değilse suyum sınırdysa yarın sezeryan olcam 🤦♀️
Eymensmom35 Mebos yarınmı birden mi karar verdiniz bunu ben cesaret edemiyorum daha 🤦🏻♀️🙏hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebişler
dogays 38+ 1 de yapıldı . Hiç kasmayın . Eğer kendinizi kasarsanız acı hissediliyor ama rahat bırakırsanız sorunsuz ve acısız maksimum 15 sn de muayeneyi tamamlıyor ebe .
Mebos Eymensmom35 yoo birden değil doktorum söyledi zaten geldiğinde bakcam dedi eğer musaitse suyun sınırda çıkmazsa bekleriz normal doğumu dedi valla normal doğumu göze alıyorsak ufacık muayneyi atlatırız korkma canım 🙈
dogays Eymensmom35 benimde öyle acı eşiğim düşüktür ama rahat oldugunda gerçekten acı hissetmiyosun . Baştan kastım ama sonra hemen rahat bıraktım kendimi .
Deletedmom138 Eymensmom35 niye girdigimi mi sordun anlamadım pardon 😂 ya benim enfeksiyonum var alttan muayene oluyorum sürekli o sırada elini daldırmışken bakiyim bari dedi 🤣🤣
_defnee Eymensmom35 32 den beri erken doğum riski nedeniyle alttan 30 kez bakılmıştır. Berbat bişey. Kesinlikle çok rahatsız edici.
Sedaahmett Eymensmom35 benim doktorum normal doğumcu hep. Bebekte veya annede bi sıkıntı olmadigı sürece normal dogum yaptiriyorum diyor hep.
aksit_1453 Yahu ben 39+3 hala çatı muaynesi yapmadı yapcam falan da hiç bişey demedi anlamadım yapması gerekmiyormu yada bağcı doktorlar yapmıyolar mı ? Yarın yine gidicem gittiğimde sorsam mı doktora acaba bilemedim tecrübeli bayanlar bi cevap verin
Deletedmom138 Eymensmom35 malesef olmak zorundayım sürekli çünkü enfeksiyon çok riskli ve çok yüksek, azaltmaya çalışıyoruz 😓
Hazalderos Eymensmom35 neye göre erken? Yurtdışında hep bu şekilde muayene yapıyorlar herhangi bi sakıncası yok ki🙂
Tugce35 Bende 38 haftalıgım daha yeni gittim gerek yok dedi alttan muayeneyi sordum bebek te bir sıkıntı yok herşey normal gidiyor bakmaya gerek yok dedi şuanda
Eymensmom35 Tugce35 bendede öyle şuan durum henüz bakmadı bebek baş aşağı ama çatı nasıl bilmiyorum 🤷♀️
Tugce35 Eymensmom35 evet benimde bebek baş aşagı nst çekiliyor ordada aancı çıkmıyor belki sancı çıksa bişeyler yapar doktorun bir bildiği vardır doktoruma güveniyorum