Eymensmom35 ben 39+6 haftalik oldugumda doktoruma akintim cok felan demiştim. Doktorda alttan bakim bi dedi. Ve suyum sızınti şeklinde geliyormuş.hemen yatışimi yapti ve 12 saat sonra dogurmuştum 😂 yani ben demesem hic catı muayenesi yapmayacakti doktor. 😂