Eymensmom35
Cumartesi tekrar açıklık kontrolü için çağırdı. Eğer açıklığın varsa yatış verebilirim dedi. Ama ben açıkçası kendi Sancılarımı ve günümü doldurmayı istiyorum.
Bir problem olmadığı sürece gününü doldurmayı bekleriz dedi doktorum. Sezaryen lafı ağzından hiç geçmedi. Suni sancı ile doğumu başlatmayı düşünüyor zamanımın dolması durumunda