Merhabalar ben kendim hemşireyim ama ikili tarama yaptıramayacağım Rabbim den gelen başımız gözümüz üstüne ama detaylı usg yi yaptıracağım hani kalpte herhangi Bi yerde inşallah bir problem olmaz Rabbim sağlıkla nasip eder onu da önceden tedbir alınabilecek bişey varsa diye yaptıracağım herkesin kendi tercihi tabiki bu benim düşüncem