Ebe4343 hayır ben yaptırmadım ama ablam yaptırdı. Ablam hastanede çalışıyor ve down sendeomluni dediler yeğenim için ablam her türlü kabulum ben bu bebeği her türlü doğuracam dedi ama kocası asla yaptıcaz da yaptırcaz idye tutturdu. Ya bebeğin suyundan alıyorlar ne olursa olsun o onun herşeyi ve sen onu azaltıyorsun. Vallahi ben bebekte hasar bırakıyor diye duydum o zaman çok araştırdım ki yeğenimde gerçekten felçli doğdu belki tesadüftü hiç bilemeyiz ama yaptırılmaması tarafıyım. Hatta ben ikili tarama bile yaptırmayacktım ama sadece down sendromuna bakılmıuormuş sanırım sinir sistemine falanda bakılıyormuş. O yüzden yaptırdım. Zorunlu kalmadıkça kan bile aldırmak istemiyorum vücudumdan.