Merhaba arkadaşlar benim ikili testimde 1/36 çıkmıştı. Çok yüksek dediler. Ben kesin down sendromu var diye düşünmüştüm çok üzüldüm haliyle. Ama cvs diye bir uygulama var. Amniyosentesin erken yapılmış hali plesantadan örnek alınıyor. Eğer gebeliğiniz küçük ise 16. Haftayı beklemeniz gerek yok ben 13 haftalık Ken yaptırmıştım sonucum çok şükür temiz çıktı