Betulzeynep19 kelebegim123 Maşallah canım bizimde oğlumız olucak ismini ahmet hilmi koyucaz kızımın ismi de hifa zeren
Mehriban94 Seymaaaaaaaa şimdiden fark etdik babasi doktorumuz ben çok nazli olduğunu o yüzden naz olsun dedim ben
kelebegim123 Menekse35 Ayşe isminide çok kullanıyorlar artık sanırım eski isimler baya kullanılacak 🥰
Annisko kelebegim123 hayalimde alya ismi vardi dedim ki kizim olursa alya koyacağım hic erkek ismi dusunmedim nedense😂sukur ki prensesim geliyo rüya alya ♥️💞
kelebegim123 Annisko valla bizim erkek hep belliydi cinsiyeti biraz geç öğrendik biz onun öncesinde eşim dedi ya kız olursa onun içinde isim düşünelim öylelikle kız isminide bulduk ama yine gönlümüzden geçen oldu 🥰🙏🏻
Degisken Annisko alya koydum bende çok pişmanım . O zamanlar duyulmamıştı bu isim şimdi her kızın ismi alya .sınıfta bile üç tane var. Ad soyad olarak sesleniyorlar.
kelebegim123 Zehra321 sizede şöyle diyorlar mı ikinci oğlun olursa Adını Güney koyarsın 🙄 bir kaç tanıdığım var kuzey adında oğlu olan hemen böyle yorum yapıyorlar ne yani kuzey diye illa Güney mi olmalı ikinci çocuk 😬
Zehra321 kelebegim123 haha evet diyenler oluyor aynen koyarız ne olmuş diyorum bende 😀😀 her seye bir bahane buluyor insanlar zaten o yüzden hiç takılmıyorum 😛
kelebegim123 SeHer1909 bir sonraki çocuk Oğlan olursa Kartal koyarsınız yine uyumlu olur Karaca’yla 🥰
Torro TAkilicci selam, erkek olsa kesinlikle Teoman koyacaktık ama kız geliyormuş bize 😊 çok tercih edilen biri isim deği ya merak ettim bu yüzden, siz kız için ne düşünürdünüz ? 😊
Betulzeynep19 kelebegim123 evet canım ama kızımı bir yaşında 8 ay önce kaybettim şuan oğlumı bekliyorum sağlıklı olsun diye dua ediyorum sadece kız erkek hiç önemli değil