kelebegim123 Menekse35 Ayşe isminide çok kullanıyorlar artık sanırım eski isimler baya kullanılacak 🥰
kelebegim123 Annisko valla bizim erkek hep belliydi cinsiyeti biraz geç öğrendik biz onun öncesinde eşim dedi ya kız olursa onun içinde isim düşünelim öylelikle kız isminide bulduk ama yine gönlümüzden geçen oldu 🥰🙏🏻
kelebegim123 SeHer1909 bir sonraki çocuk Oğlan olursa Kartal koyarsınız yine uyumlu olur Karaca’yla 🥰
Gizmogram kelebegim123 erkek olsaydı Uraz düşünmüştük ama kızımız olucak inşallah Alin koymaya karar verdik sağlıkla gelsinn tüm bebişler inşallah 💕💕😇
Degisken Annisko alya koydum bende çok pişmanım . O zamanlar duyulmamıştı bu isim şimdi her kızın ismi alya .sınıfta bile üç tane var. Ad soyad olarak sesleniyorlar.