Selam kızlar 👋
öncelikle nasılsınız hamilelik nasıl gidiyor umarım iyisinizdir 🤗
Bebeğinin ismi belli olanlar kimler ?
Ve hem kız hem erkek ismi düşündüyseniz onlar ne ?
Hadi bakalım ben başlıyorum 😬
Daha hamile değilken bile oğlum olursa diye adı hazırdı ve şimdi oğlum olucak rabbim kalbime göre verdi ve Umut Ezel koyucaz oğlumun ismini 😇
eğer kız olsaydı Açelya Ela olacaktı 🥰
hadi sıra sizde ☺️