Esraguvennn gfazlioglu adıyla sağlıklı büyüsün inşallah çok güzel asil bir isim hayırlı uğurlu olsun canimm
Yaren2019 gfazlioglu evet ilk hamile olduğumda Yaren dedim eşimde Ela olsun yanına da dedi 😍soyadımız da kısa zaten 2 isim güzel olacak inşallah
[silindi] gfazlioglu kızımız olsaydı adı ela olcaktı ama allah erkek annesi olmayı nasip etmiş😇💙 bence ela çok güzel ve asil bi isim hiç eskimeyen bi isim 🥰
mavisimm gfazlioglu Ben Ela degilde Eda ismini dusunuyordum kiz olsaydi, oglum olacak Allah nasip ederse. Ama Elada guzel
Eylulm_4820 Bende kızıma ela ismini düşünüyordum çok beğendiğim bir isim ama eşim istemediği için koyamadım. Çok kibar güzel bir isim🥰
Gzdnr2113__ gfazlioglu leyla ela abla kardes uyumunu bilerek yaptık dersek yalan olur kızım hamile oldugumu öğrendiğimiz gün dedi kız kardesim olcak adını elasu istiyorum dedi öylece bıraktık bizde kızımın duaları kabul oldu diyelim😁
defnemila gfazlioglu Evet çok beğeniyorum ablamın kızının ismi diğerinide eylem koydu, ablama ayıp olmasa bende ela koyarım😂