Aysegulgorkem 😄😻😻 maşallah
gfazlioglu çok hoş naif
gfazlioglu benimde kizim olucak ismi ela nur olucak allahin izniyle😊
gfazlioglu Ela ismi çok güzel fakat küçüklükleri biraz yaramaz oluyor sankim🤗
_Honeybee_ eyvah 😄 Ela tanıdığım da yok hiç
İlkokulda ilk öğrenilen isim 😊 bir öğretmen olarak o isimden çok çekiyorum 😂🤦🏼♀️
mikican 😂😂😂 evet