Esraguvennn gfazlioglu ay ben çok beğeniyorum ela ismini öyle her yerde karşıma da çıkmıyor çok güzel bence tek başına koyunca bilr hem ağır hemde modern çok güzel
Gzdnr2113__ gfazlioglu benim kızımın adıda ela su olacak insallah👍😄14 haftalığız suan ama biz uyum olması için sectik 1.kızım Leyla nur 2.kızım ela su
Esraguvennn gfazlioglu adıyla sağlıklı büyüsün inşallah çok güzel asil bir isim hayırlı uğurlu olsun canimm
Gzdnr2113__ gfazlioglu leyla ela abla kardes uyumunu bilerek yaptık dersek yalan olur kızım hamile oldugumu öğrendiğimiz gün dedi kız kardesim olcak adını elasu istiyorum dedi öylece bıraktık bizde kızımın duaları kabul oldu diyelim😁