Songulkaya 26+0 karnabahar olduk 🌸🤰 16 haziran gösteriyor doğumu bakalım ne zaman gelecek güzel kızım 💜
Nurunilkmucizesi Mervemrah72 25+3 19 Haziran Nasipse :) Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli hayırlı doğumlar nasip etsin ❤️🤲🏻❤️
Mhkose_35 25+6 yiz utrason sonucunda 24 Haziran görünüyor ama uygulamada tahmini doğum tarihi 18 Haziran görünüyor 🥰
oygenkubra Mervemrah72 24+5 olduk bizde 😍 25 Haziran diye gösteriyor uygulama , bakalım canım kızım ne zaman doğucak 💚💚
Gul-08 Mervemrah72 25+1 olduk biz de.22 Haziran son gün ama sezaryen olacağı için 12 Haziran gibi doğacak inşallah😊
[silindi] Aslinda 24+2 ama doktorum 24+6 olarak kabul edelim dedi. Dogum icin ise 10 haziran ile 24 haziran arasi bekliyoruz 😊
bilaloguzunannesi Mervemrah72 direk oğlumu kucağıma alayım biraz fazla korku varda normal doğuramam diye 😎😂