Elifcek Mervemrah72 24+4 olduk ikizlerimle 😊 erken gelmezlerse 3 Haziran’da kavuşacağız yavrularımla inşallah 🙏
199322 Mervemrah72 27 +0 olduk 10 haziran dogum tarihimiz. 5 yasinda 🥰💗💙prensesim var simdide oglusumu bekliyoruz
Minik-mucizem123 Mervemrah72 bizde 27+4 😂😂 kız bebekler göstermiyormuş genelde 😍 sizde de bel agrıları var mı 😣
Kardelenyigit Bezelyeveannesi bende 27+6yımda acaba doktorunuz mu gününüzü belirledi ☺️Ben daha konuşamadım
Ecek 24+6 24 haziran gibi kısmetse :))) tam refli tarihimi bilmediğimden hazirandan itibRen bekliyorm ben 😂
bilaloguzunannesi Mervemrah72 27 haftalık olduk oğlumla 9 haziran tahmini doğum sezaryen düşünüyorum 1 haziran da olucak inşAllah 😍❤
hndgkct Mervemrah72 25+3 olduk tahmini Doğum tarihi 8 Haziran doktorum önden gittiğini söyledi göbüş az çıktı kiloluyum zaten oyüzden tam net karın belli değil ☺️💞
Bezelyeveannesi Kardelenyigit doktorla bende konusmadim o konulari henuz verdigi ultrason kagidinda yaziyordu ama ben daha erken olacagini hissediyorum nedense😊
Mervemrah72 Kardelenyigit canim evet doktor belirledi ve zaten hopyy mom da hani diyorya şukadarlik hamilesjn doguma su kadar gun kaldi istersen kalan gunleri sana hangi aya denk gelio
damlanne Mervemrah72 26+1 canım 15 haziran görünüyor bakalım🙂🦋 göbüş saklanılmıcak duruma geldi artık🧚♂️👩👦