Masal78 Hiranuuurr canım kan tahlili ver orada daha net çıkar sanki 2. Silik gibi çikmis olabilirsinde ben de ilk yaptı da öyle oluyordu sonra daha net olmaya başlamıştı bi kaç gün sonra şuan çok şükür doğumuna 1 haftamız var Allah'ım seninde kucağını boş bırakmasın sana da nasip etsin inş..😊☺️
Deletedmom262 Hiranuuurr benim gebelik o testlerde çıkmadı.gittim kan verdim kanda çıktı. bilginiz olsun
Misssimsek Hiranuuurr ben gördüm gibi sanki canım umutlabdirmak da istemem ama yarın bir daha yap ilk idrarla
Bebegimmmm_12 Hiranuuurr çok silik zor gördüm ama İnşAllah hamilesindir canım ama tabi tekrar test yapcaksın adet zamanını bekle
Hiranuuurr Tekrar herkesten Allah razı olsun kızlar daha önce hamile kaldığımda çok koyu çıkmıştı bu bariz silik çıkınca biraz düşünmedim değil sabah kan verdim sonuçlaryarına çıkacak bilgi veririm sizlerede 😊
Merveyunus31 Hiranuuurr ben gördüm ikinci çizgiyi yeni gebelik olduğu için öyle silik cıkmış istersen tekrarla 😊
EbruIrmakAhmet Hiranuuurr göremeyenleri anlamadım nasıl göremedi silik var canım belliki çok yeni kan ver
Omerinzevcesi Ben o çizgiyi çok net görüyorum evet silik ama orda duruyor 😍 ben bundan daha silik bi çizgiyle hamile olduğumu öğrendim hatta o kadar silikti ki sadece ben görebilmiştim eşim negatif demişti bana şuan 29 hafta 1 günlük gebeyim 😊
duygusm ilkbahar Dedikleriniz çok doğru. Vücut strese maruz kaldığında salgılanan hormonların olgunlaşan yumurtaların yüzeyini sertleştirdiğini ve spermi kabul etmesini zorlaştırdığını söyleyen bir araştırma okumuştum. Yani stresle birebir ilgisi var.