Ben hamile kalmadan önceki ay test yaptırmıştım nefatif çıkmıştı 😮 bi daha da yaptırasım gelmedi bunlarla uğrşamak insanı çok strese sokuyor... Neyse ki sonraki ay hamile kalmışım mide bulantılarım olmaya başladı ama grip te olmuştum sebebini ona bağladım, o kadar ümitsizliğe kapılmış olmalıyım ki hamile olacağım en son aklıma geldi... Baktım grip geçti mide bulantılarım hala var gibi bi test alıyım dedim eczaneden ama yine de hiç ihtimal vermemiştim hamile olduğuma 🤷♀️ resmen şok geçirdim iki çizgi çok netti ama yine de kimyasal vsdir diye düşündüm eşime söylemicektim bile ama dayanamadım ta ertesi gün doktora gittiğimde ultrasonda kesin hamile olduğumu gördüm... 6+4 olmuş kalp atışı bile vardı... 🤷♀️ İnşallah sizin de hayırlısı ile kısa zamanda olur ama demek istediğim üstüne çok düştükçe testler falan stresten de olmuyo olabilir... Bazen akışına da bırakmak gerek kafa rahat olup...