Oozzee Ben 2 gebeliğimi de böyle çok çok silik öğrendim. Henüz çok yeni o yüzden böyle bu kadar silik.. Kan versen değerin 20-30 çıkar daha😀 Hayırlı olsun, sağlıkla ilerlesin İnşallah.