meliccccc en önemlisi moral zaten. Allahın izniyle seninkilerde tutunacak.😍 Ama bak olmazsa bile moral bozmak yok çünkü ilk 3 için tutunur deniliyor. Ama sen moralini bozarsan olmadı mı acaba diye düşünürsen bebeşin etkilenir. Sen olumlu düşün gerisini Allaha bırak o en iyi zamanı biliyor 😊 ben hiç hamilelik belirtisi bile yaşamadım düşün ona rağmen moralimi hiç bozmadım hep hayırlısı dedim. Dualar seninle emin ol 😊 nerde transfer olacaksın