Muciiizeemm canım zaten laboratuvar ortamında bebişler oluşuyo embriyo halinde yani aslında bize transfer edildiğinde bebişlerimiz ya 3 günlük ya 5 günlük oluyorlar 😍 onu bize transfer edince tek duamız tutulmaları. Tutunursa önce kese oluşup sonra içinde bebiş büyüyo 😊