Kızlar bende tüp bebekle 15. Haftalık hamileyim rabbim burda ki herkese tez vakitte nasip etsin. Bazı şeyler nasipten öteye gitmiyor. Kesinlikle yapılan tedavileri birbirinizle kıyaslamayın . Herkese uygulanan tedavi ve ilaç takviyesi farklı. Transfer olunca kesinlikle belirti aramayın . Bende hiç belirti olmadı halada yok . Ve moralinizi yüksek tutun. Size olumSuz düşünceler aşılayan insanlara bu süre zarfında mesafe koyun. He bide olmazsa üzülmeyin tekrar tekrar yeniden başlayın bir gün en güzeli olacağımdandır:)