sarya21 Irmakveannesi aynen benimde nefesim kesiliyor ve çarpıntım oluyor ilk gebeliğimde de çarpıntım çoktu kalp dr na da gittik ama gebelikten dedi vala ben kendimi hiç 36 hissetmediğim için aklıma gelmiyor 😂😂😂🤗
Irmakveannesi sarya21 aaa normalde bende ben 24 hissediyorum ama gebelik biraz psikolojimi bozdu benim acayip endişeliyim korkak güvensiz bir tip oldum ay kızlar keşke buluşsak ya anlatacak paylaşacak çok şey var aslında
seyydac Irmakveannesi ben 26 yaşındayım tansiyon düşüklüğü ve çarpıntı sorunu yaşadım hamurişi tamamen kestik bide az ve sık yemeye başladım faydası oldu baya. 20. haftadan sonra kemik ağrılarım başlamıştı onun için de bir aydır magnezyum kullanıyorum.
sarya21 Ben oğlumda acayip derecede kramp ağrıları çektim ama magnezyum kullanamadım yan etkilerini gösterdi aşırı bulantı yapıyordu dr kesti ama hergece ağlayarak uyanıyordum allah hepimizin yardımcısı olsun
sarya21 Ay allahım ben daha 9+2 yim ama sanki aylardır hamileyim gibi hissediyorum sanırım çok bulantılı ve halsizlik olduğu için
seyydac sarya21 ben çok bulantı sorunu yaşamadım ilk haftalarda sabah bulantısı oldu bir iki hafta sonra geçti. Kan ilacı çok bulantı yapmıştı omu da gece yatmadan içiyorum artık. Ama halsizlik çok oldu hatta tembellik derecesinde oldu 😐
sarya21 seyydac aynen bende de öyle kendimi inanılmaz tembel hissediyorum birde oğlum çok hareketli sürekli ilgi istiyor şimdi parka gideceğiz ve ben şimdiden yorulmuş hissediyorum 😫😫🙄😂
seyydac sarya21 birkaç hafta sonra düzelir diye düşünüyorum inşallah düzelir. Ben birkaç aydır iyiydim şimdi kilo falan da aldım tabi yine başladı halsizlik tembellik
Merve333 Bende forum yaşamda himmet Özdemir’e gidiyorum 13 haftalığım mıdem ve karnım arası çok agrım var geceden beri uyuyamadım ne yapmalıyım 😞
Mlsh Merve333 gecmis olsun insallah ciddi birsey degildir. Bence ihmale gelmez, dr nun numarasi vardir sanirim, direk arayip sormalisin, gerekirse gidersin.hic bekleme bence ara hemen
sarya21 Dr a görünün bence ne olur ne olmaz ciddi bir durum değildir inşallah ama insan hamile olunca çok daha hassas oluyor bebeğinin sorumluluğu hassasiyetlerimizi arttırıyor
burcuali38 Hepinize hayırlı ve kolay doğumlar diliyorum hanımlar ben kızımı kucağıma alalı 27 gün oldu çok şükür darısı sizlere 😇
Mlsh Herkese merhaba ve hayirlisiyla saglikla bebislerimizi kucagimiza almak nasip olsun insallah. Bende mersin' den. 7 haftaligim, asiri halsizlik, mide yanmasi, uyku hali var. Hicbirsey yapasim gelmiyor.pijamayla geziyorum 😉 Dr' um Atil Aktas
Mlsh sarya21 ozel poliklinigi var, cetinkaya karsisindaki is haninda. Aslinda baya bilinen bir doktor, mersin jinekolog yazinca cikiyor.