sarya21 ben tedavim dahil 2 hamileligimde de hep ona gittim aşırı sakin bi doktor memnun kalmayan kişilerde o yönünden kaynaklı şikayetçiler ama çok sevecen siz sormadan gerekli herşeyi söylüyor soracağınz her soruyu da sonuna kadar dinliyor kendimi çok rahat hissediyorum o muayene ederken, henüz doğum yapmadım ama yengelerim eltim ve bir çok arkadaşım ona gidip doğum yaptılar sezeryan olanda normal doğum yapanda var çok memnun kaldılar her yönüyle 😊