Happy_bebegim14 Semella memnun kaldın mı Canım mali felan guzel mi sayfa seninle ilgileniyor mu Bnde o siteden almak istiyorum da
Kbrgnc Fatmazarif 5 sene önce kızımda kullandım şimdi 2.kızıma kullancam çok kullanışlı saglam oluyor
Sewal35 Benim merak ettiğim boya kalitesi vs dikkate almanız gerekmiyormu ? allah korusun alerjik bir durum olmasın sonuçta bebek devamlı orada uyuyacak testler yapılmış mı ? Yatak ortapedik mi ? Ben mi çok detaycı düşünüyorum acaba🤔
Fatmazarif Happy_bebegim14 daha kullanmak nasip olmadı görünüşte kullanışlı ve depolama alanın bol oluyor cnm
Csnsu [url=https://hizliresim.com/Y2Tqb3][img]https://i.hizliresim.com/Y2Tqb3.png[/img][/url] Bnde bunu sectm çilekten
Csnsu [url=https://hizliresim.com/tUsQge][img]https://i.hizliresim.com/tUsQge.png[/img][/url] Sağa solada bunu tasırım
Csnsu Melisyasar bnm beyaz dolabim ve komidinim yatğım vardı bekarken yatağı toplucam beşiği koycm oda olucak yani 🙂😇