Ask_H gerçekten çok güzel telaşlar insan yaptıkça mutlu oluyor. 27 + 5 iz oğluşumla ama kayınvalidemde şehir dısında doğum yapacağım için her şeyi almak istedim. Ufak tefek şeyler kaldı. Kıyafetleri yıkayıp ütülemedim henüz etiketleri bile duruyor😂 doğum iznine ayrılınca inşallah 32.haftada hallederim diye düşünüyorum. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🐣