Csnsu Melisyasar bnm beyaz dolabim ve komidinim yatğım vardı bekarken yatağı toplucam beşiği koycm oda olucak yani 🙂😇
Happy_bebegim14 htcmuhammed Bende düşünüyorum Ve bu sayfada bir tane model cok hoşuma Gitti. Burada o sayfadan alan Bir kac kisiye rastladim Ben …Ve hepside fiyatina göre gayet iyi olduğunu söylediler
Happy_bebegim14 htcmuhammed https://imgyukle.com/i/JWEScR https://imgyukle.com/i/JWECJc https://imgyukle.com/i/JWEQpQ https://imgyukle.com/i/JWEJus Ben bu modelini alacağım Alırsam
lilayda Fatmazarif biz bi tane bundan aldık doğrusu babam aldi o verdi parasini. Sonra kendim yatagimin yani icin 200 liraya uygun bi beşik aldik saga sola ceker götürürüm odaya diyerekten