Bende bi bayandan gördüm bygolden den almıştı kurulumlarını yapmıştı. Daha sonra eşimle bizde sipariş verdik. Bebek odası olarak aldık bu beşiğin takımını 3 kapılı gardrop şifonyer beşik olarak. 2 gün içinde geldi. Aynı gün kurulumunu 150 tl verdik yaptırdık eksik parça vs cıkar diye. Şükür bi sıkıntı çıkmadı. Çok kaliteli değil ama tayinciyiz gidene kadar idare eder gidince bidaha alırız diye aldık 😂 fotograf atayım isterseniz🐣