Cemilegoker umudunu yitirme canm ...Ben hiç tedavi olmadım aslında 3,4kez doktora gitmiştim farklı doktorlara hepsi farklı şeyler söylemişti oyuzden tedavi olmayı kabul etmezdim....8yilin sonunda doğal yollardan hamile kaldım mucize oldu benim iciin(şuan 22+1gunluk hamileyim)emin ol allahtan ümit kesilmez sadece stresten uzak dur😊❤👍