Minikfasulyem_26 Ezgi1990 benimde aynisi oldu iki gun silik cikti kan verdm betam 183 du 4 haftalik hamileydm smdi 12 oldumm😊
Minikfasulyem_26 Ezgi1990 aaa o zaman senin test bozuk cnm yada 1 hafta snra tekrar yaptr kan tahlili bnce
Yusufcuk6 Benim de silikti ve şimdi 20 haftalik oldum diğer oğlumda da öyle öğrendim şimdiden gözün aydın 🙏
Yeni_anne_ Ezgi1990 ilki silik çıkmıştı sonra 1 gün sonra tekrar yaptım test o da silik çıktı. Randevu alıp kadın doğuma gittim 4 5 gun falan geçmişti üzerinden beta 240 falandı geç döllenme demişti doktor.
Hashasim2020 Kuzum kimyasal gebelik olduğunda çizgi silik oluyor sonra gittikçe değer düştüğü için çizgi silikleşiyor öyle de olmuş olabilir belki rabbim Tez zamanda versin inşallah