Ezgi1990 Kızlar dün gebelik testi yapmıştım silik çizgi çıkmıştı bugun yine yaptım ondan da silik çizgi çıktı. Aynı marka gebelik testi kullandım. Gebelik olsaydı çizginin biraz daha kalınlaşması gerekmez miydi 🤦🏻♀️
Tuqceee33 Ezgi1990 resim atsan bilen birisine yada buraya en mantıklısı da kan testi yaptır canım inşallah gebesindir🙏🏻
Dsg Ezgi1990 bazı kart testler sıkıntı olabiliyor sabah idrarı ile yapmak önemli kanda ver netleşsin için rahat etsin
Tugbax68 Cizgi varsa gebelik vardir bebek kucuk oldugunda silik cikiyor 2 test yaptim 1 gun arayla ikiside ayni siliklikteydi kan verdim ondada gebelik cikti
Ezgi1990 Asl_93 ama benim çatlatma iğnesi oldum bugun 13. Gün 8,9,10,11. Günler negatifti 12. Gün silik çizgi çıktı 13. Gün yanı bugun ondan da silik çizgi çıktı ondan kararsızım 🤦🏻♀️
Dsg Ezgi1990 1 hafta donra yekrar yap brnde de öyle olmuştu 0.100 negatif çıktı ama şu an hamileyim 🥰