nevaMustafa Tgbanne bilmiyorum ümitlenmek istemiyorum bir boş gebeligim vardı o bakımdan 🙈 senin varmı belirtin
Tgbanne nevaMustafa canım benimde kasıklarım da agrı olmustu , batma şeklinde , sonra ara ara olmustu , şuan yok agrı
Zhrnz Tgbanne o korku hep olur cnm elinde olan bisi degil ama elbet.seninde nasibin vardir tez zamanda hayirli.haber.al insallah 🙌🤗
Haree nevaMustafa inşallah canım bugün yapmamak için zor tutuyorum kendimi takvimler bugün regl günün diyor ama yarın sabah yapcam.sen naptın test yaptınmı
Gamzex Haree İnşallah hamisizdir benimde bugün adet günüm akıntıdan başka gelen giden yok çok fazla belirtim var😊
nevaMustafa Haree bende zor tutuyorum olmadım bendee yaa hem heyecan var hem korku hayırlısı ile olmayız inş bende yarın sabah yapcam yapınca mutlaka yaz
Bortee35 Pedictor en iyi markalardan diyebilirim güvendiğim tek test ama kaset tipi testte bile belli olmuştu benim ve adetime 4 gün vardı. İnşallah gönlünüze göre versin rabbim 😊
Gamzex Bortee35 Daha gelen giden olmadı yarın kan testi yaptırıcam , insallah vardır dua edin banaa 😊
Gamzex Pinaryyim 5889BAK Şeffaf canım, yapışkan gibi bişey yumurtlama akıntısına benziyor gibi gibi açıkça yazdım ama afedersin 🙈
Gamzex nevaMustafa İnşallah yaa, sabahtan hemen gidicem sende haber ver canım umarım pozitif sonuçlarla gelriz 😍
nevaMustafa Haree canım kalkar kalkmaz yaptım test ama sanırım negatif 😔 çok çok çok küçük hayali bir çizgi var gibi yosa ben mi öyle görüyorum bilmiyorum ama büyük ihtimalle yok regli de olmadım kısmet artık 😔