nevaMustafa Bende bu sabah kan vermemin ardından kaset test aldım negatif, üşenmedim bidaha erken gebelik almaya gittim onda yine hemen çıktı çift çizgi. Doktor bana 1 gün gecikmeyle kanda çıkmaz dedi sanırım değerlerimiz çok düşük sadece erkenlerde çok Hafif silik çizgi çıkıyor. Hakkımızda hayırlısı olsun sende erkende dene bi istersen