Deletedmom137 Lsbebisim kuzu kesmek problem değil öyle böyle kusmuyorum mide asidim dilimi ağzımı yara yapıyor neler çekıyorum bir bilsen
Lsbebisim Deletedmom137 Tahmin edebliyorum kuzum ilk dört ay yedi kilo verdım 3 gece hastanede yattım. :( Allah yardımcın olsun 😔
Emk5341 Ipeku ilacın etkisi azalıyor o yüzden akşamları bulantı artıyor diye düşünüyorum. Valla herkes keyfini çıkar diyor ama bulantıdan dolayı hamilelikten hiç keyif alamıyorum. Hep bi bulantı halindeyim 🥺
Deletedmom137 Emk5341 ay bir gece uykumdan uyanıp kalkamadan yatağa kusmuştum ahajjdjdkdk eşim nasıl şok ben 😂😂😂
Emk5341 Deletedmom137 😂😂 ben de koridora boylu boyunca kusmuştum 😂😂 halının üstünde adım başı kusmuk vardı ıyk😂😂😂
Deletedmom137 Ipeku ilacın etkisi gittikçe oluyor canım bşey farketiim içtiğim saat yaklaştıkça başlıyor 24saat etkili galba😂😂😂
anilece Bende aynı durumdayım kızlar. Ben sabah akşam 1er tane içiyorum. Bu akşam 2 saat geç içtim diye tam 3 kez kustum 🤦🏻♀️ 9+3 üm. Geçmeyecek gibi geliyor.
Emk5341 anilece geçiyor canım. Ben iki ay boyunca yattım bulantı ve kusmadan dolayı. Öyle veya böyle bir şekilde geçiyor. İnşallah senin de tez zamanda geçer ☺️🌸
Deletedmom137 Lsbebisim sağol kuzum ❤️ Profil resmindeki kuşu görüp muhabbet kuşumun ekrana gaga atması 😂😂😂😂
Deletedmom137 Emk5341 ahahahshd ben kusulmadık yer bırakmadımda ilk zamanlar ağlıyodum kusamıyorum çıkmıyo die sonra acaip gelıstırdım kendımi 😂
gmzee_90 Deletedmom137 Acayip yerlere kusmuslugum yok ama ben altıma işedim üst baş getir banyoya diye eşime seslendigim çok 😂😂
gmzee_90 Deletedmom137 Ya sorma 23+2 deyim bende baştan beri kullanıyorum bırak bırakmayı geçenlerde 2 değil 1 içeyim dedim o gün bile felaketti. Asla cesaret edemiyorum birakmaya🤦♀️ Bu gidişle dogurana kadar icecem😊
Tubasim Deletedmom137 bende 19+4üm ilk üç ay çok fenaydım sürekli kusuyordum. Geçti galiba derken 2 gündür yine aynı şekilde kusuyorum prilam dr de pek fayda etmiyor. Kusmamın tek artısı kilo almıyorum o galiba. Siz kilo aldınız mı hiç ? Bazen de bu durum aklıma takılıyor aceba almayısım kötü mü diyorum 😂
anilece Tubasim kilo almamak her zaman için iyidir çok çok zayıf ve güçsüz değilseniz problem olmaz. Sadece sıvı kaybından dolayı arada serum taktırabilirsiniz. Geçen hafta 4 gn boyunca ben o şekilde beslendim.
anilece Bu akşam kusunca gözümün önünde uçuşan 10-15 adet parlak noktalar oluştu bikaç saniye, size de oldu mu hiç 🤔