anilece Tubasim kilo almamak her zaman için iyidir çok çok zayıf ve güçsüz değilseniz problem olmaz. Sadece sıvı kaybından dolayı arada serum taktırabilirsiniz. Geçen hafta 4 gn boyunca ben o şekilde beslendim.
Cansuyildirim Deletedmom137 Bendede aynı durum. 25. Haftamdayım hala içiyorum. Ben zannediyodum ki bulantılarım geçti, bigün ilaç bitmiş o gün içmedim full kustum. Sanırım doğurana kadar içicem😬
1Aysnr Cansuyildirim aynı şeyi bende yaptım belki geçmiştir deyip içmedim gün boyu mahvoldum gebeliğin sonuna kadar devam galiba 😁
1Aysnr 26 dayım hala kullanıyorum bende sormuştum zararı yok demişti doktorum ve ilaca büyük bir nimet gözüyle bakıyorum 😁😁
Cansuyildirim Deletedmom137 Evet gece yatmadan önce 2 tane içiyorum 1 tane içmeye bile cesaret edemiyorum 🙄 içmediğim gün zehir geçiyo göze alamamm
Pares 34+3 oldum hala kullanıyorum ilacı Yoksa hastanelerden gelemezdim herhalde kaç kilolar verdim hala arada kusmam oluyo bulantım hergün oluyo çok zor valla
Aylaninannesi Prilam hamile kategorisinde A yani en zararsız olan kategori. Ben 21. Haftadayım ilacı almadığım günler kusmaktan mahvoluyorum. Doğuam kadar kullanıcam galiba. Yalnız olmadıgımı bilmek ne güzel 😁🥴