FuatTataroglu Rabia88 orasida dogru benim kardesimle aramda 10 yas var bizde o konuda cok kararsz kalmstk o zaman evin en kucugu ben oldugum icin ben cekmistim kimse itiraz edememsti sizde cok sevdiginz bi minige cektirebilirsnz 🤗🤗
Rabia88 FuatTataroglu abimin kızı var Amine Duru ona bırakırsam kendi isim koymak istiyor Birgün Ece Birgün Aybüke Elvin diyor 😂
Busraaras FuatTataroglu perşembe günü gittim kız dedi hocam yüzdesi kaç kesin mi dedim %90 oranı verdi 3 hafta sonra daha met bişey söylerim dedi 15 haftalığız bekliyoruz 3 hafta geçmesini ☺
Rabia88 Busraaras bizim kız çok bekletti göstermemek için elinden geleni yaptı en son bağdaş kurup oturuyordu 😂 neyse ki 19. Haftada ogrendik hayırlısı olsun inşAllah
FuatTataroglu Busraaras oyy masallah nazar degmesin ❤zaman gecmiyor dimi ben hele daha 6+5 im benimde kalp atim heycanm var gecen hafta gttigimde gozuktu ama duyulmadi cumartesi tekrr gdicem insallah disardan duyulur ❤❤
FuatTataroglu Rabia88 yesinler onu o zaman siz iyice dusunup tasinin en icinize sineni koyun en iyisi❤
Busraaras Rabia88 ne güzel geç meç öğrenmişsiniz burdan bir baya 7 ayına gelmiş halen net birley öğrenememiş sanırım korkuyorum bu şüpheli durum bendede olmasından inşallah bende 3 hafta sonra yani 18 haftalıkken öğrenirim 🙏☺
Busraaras FuatTataroglu oyyy çok yeni rabbim sağlıkla büyümesine kucağına almayı nasip etsinnn hiç acele etme inan okadar çabuk güzel büyüyorlar ki bebişlerimiz bi gidiceksin büyümüş bi gidiceksin elleri ayakları çıkmış bi gidiceksin hopluyor zıplıyor dans ediyor yeterki sağlıkla büyüsün herşeyin sırası var bol bol dua et 🙏☺
Rabia88 FuatTataroglu bebekten bebeğe göre değişiyor yapmadığımiz kalmadı 16. Haftada gittim ters duruyordu Dr yürü gel dedi 45 dk yürüdüm göstermedi 18. Haftada gittim bağdaş kurup oturuyordu doktor öğle yemeğine gitmedi bı daha bakalım 1 saat sonra dedi çikolata ye su iç dedi sevmem ama mecbur yedim yok yine gostermedi 😂
FuatTataroglu Busraaras aminn insallah hala icimde korkularim var her gttigimde ayri bir korkuyla gidiyorum normal sanirim 🙈ilk kese kprkusu sonra bebis korkusu simdede kalp simdiye kadar hersey cok guzel gtti insallah bundan snra da boyle gider❤❤
Busraaras FuatTataroglu aminnn inşallah korku yaşama ama herşey bizim için iyiside kötüsüde herşeye açık ve hazırlıklı olmak lazım ama allahım sakındın tabi güzel sonuçlarla karşılaştırsın tüm anne adaylarını 🙏🙏🙏
Rabia88 FuatTataroglu o korkular hep oluyor benim ilk gebeligim düşükle sonuçlandığı için bir yandan sürekli ultrasondan bakılmak istiyorum bir yandan da ne zaman gitsem kötü bişey duymaktan deli gibi korkuyorum ama Allah a emanetiz bol bol dua et Rabbim bizlere bağışlasın 😊
Semanurmurat Bende 26 haftalik hamileyim kızımız olucak Allahın izniyle inşallah elif ahsen yada elif ikra düşünüyoruz bizde nasip olursa 😊
Semanurmurat FuatTataroglu amiin inşallah cok tsk ederim Allah razi olsun cumlemize sağlıklı hayırlı şekilde almayi nasip etsin yavrularımızı🙏😊