Dsa Rabia88 mila şimdilik bunu beğeniyoruz. Aslında Nil ismi de güzel de babası istemiyor. Oğlumuza da Ata ismini koyucaz. Ata ve Mila olucak inşallah 🙏
Gulo Benimde belli degil ama bir sürü isim var aklımda 🙂 BELİS DUA BERİL MİNEL ESİLA ASEL HAYEL MEDİNA ALMİRA EFSUN ZÜHRE 😅
Liva Bnm prensesımın adı liva Nur.gobek adunıda betul koydular. Ayrıca dilruba isminide cok sewerım 🙂
GlinDirim Rabia88 Merhaba 🤗 evet baya zor olsa da karar verdik sonunda prensesimin ismi Elis olucak İnşallah sağ salim doğsun da🙏🏻
Gulo Bir sey sorabilirmiyim Dua ismini almanyada bır annenın kızına seslenmesıyle ılk duydum ve türk aılesı de degılerdı sasırdım yanlarına gıdıp adını sordum kızının dua dedı sız hıc dua ismini duydunuzmu kız ısmı dua koyanlar varmıdır ?
esenguler Rabia88 Ahsen ismini bende çok istiyordum. Eşimin adıyla benim adımın birleşimi oluyo. Aşırı istiyodum ama sırf bu yüzden tereddütteyim 😢 Onun haricinde birde İlke var düşündüğümüz... Daha cinsiyetimiz belli değil gerçi ama 🙊 bakalım... Sizce İlke nasıl? 🙈
Rabia88 FuatTataroglu o korkular hep oluyor benim ilk gebeligim düşükle sonuçlandığı için bir yandan sürekli ultrasondan bakılmak istiyorum bir yandan da ne zaman gitsem kötü bişey duymaktan deli gibi korkuyorum ama Allah a emanetiz bol bol dua et Rabbim bizlere bağışlasın 😊
Semanurmurat FuatTataroglu amiin inşallah cok tsk ederim Allah razi olsun cumlemize sağlıklı hayırlı şekilde almayi nasip etsin yavrularımızı🙏😊
Zeynep23 Kızlar en güzel isim aslında Zeynep kızıma Zeynep bırakmak isterdim ama annesinin adı 🙃 Lakin hala isim Yok bizde 26 haftalık olduk babası ben İpek istiyorum babası sadece su diyo anlaşamadık gitti doğunca bakalım ne olacak 👍
Rabia88 Zeynep23 Su ismini esimde bende istemiyoruz dalga geçilebilecek bir isim Aaa Su'yum geldi ya da Su kızım su getirir misin ?
Rabia88 Aysealty Bade ismi yasaklı isimlerden diye biliyorum diğer anlamı çünkü şarap içki anlamında 😞 birde Badem diye hitap edilince farklı oluyor ,😂 o yüzden o ismi de eksik😞