Rabia88 Ne zormuş kız ismi bulmak Aslı Asya Nil Irmak Nehir Nisa Nisan Bahar Defne Sare Peki ya sizin prensesinizin adı ne olacak
FuatTataroglu Rabia88 bizim prensesmi prensmi daha cok cok erken 🤣ama eger bi kızımız olursa alya ismi ve duru ismi cok hosumuza gidiyo ayrica asel de var🙈gercekten isim insanin kafasini cok karstryo 👶👶
Busraaras Rabia88 doktorum %90 kız dedi 3 hafta sonra kesinleşicek kızım olursa defne koymak istiyorum canım belki ikinci isim bile olabilir uyumlu ama sizde fikir verebilirseniz sevinirim.☺ Sen ne düşünüyorsun peki
Dsa Rabia88 mila şimdilik bunu beğeniyoruz. Aslında Nil ismi de güzel de babası istemiyor. Oğlumuza da Ata ismini koyucaz. Ata ve Mila olucak inşallah 🙏
Rabia88 Zeynep ve Elif ismini elemek zorunda kaldım çünkü yeni doğum yapan arkadaşlarım koydu Duru ismini cook severim abimin kızı ve eşimin dayısının kızı Duru o yüzden Duru ismini de eledik 😞
Rabia88 FuatTataroglu evet ilk aslında eşim ve benim adıma uyan Bahar var hem de nisan gibi olacak nasipse bahara denk geliyor ama bu isme de pek isinamadik
FuatTataroglu Rabia88 bence icinizin isincagi bi isim koymak en guzeli bizim bebis daha cok kucuk 6+5 kiz olursa esim erkek olursada ben koyucam en bastan oyle anlastik bizde ❤
FuatTataroglu Rabia88 anlamlarina gorede bakablirsnz aslnda mesela asel benim cok hosuma gidiyo cennetteki dort irmaktan biri bal anlamina geliyo❤
Senis FuatTataroglu tek anlasan ben degilmisim buna sevindim ☺Bende esimle anlastim en basindan erkek olursa ben kiz olursa sen koy diye suan 16 haftalik hamileyim ve bebegimiz %70 kiz olacakmis. İs esime düstu ama tabi ben yinede isim ekliyorum yani 😁😁
Rabia88 FuatTataroglu evet Asel ismi de güzel ancak bazı yerlerde eğri bacaklı diye de geçiyormuş doğru kaynağı bulmak çok zor 😞 arya Alya elya masal liva isimleri şu sıra çok var onları da istemiyorum Ahsen var aklımda ama o da ah la başlıyor yanlış anlaşılıyor 😞
FuatTataroglu Rabia88 Allah rahmet eylesin inanirmisin bugun annemle knusurken aslinda cinarda cok hos isim diye soyledi banada🤗
esenguler Rabia88 Ahsen ismini bende çok istiyordum. Eşimin adıyla benim adımın birleşimi oluyo. Aşırı istiyodum ama sırf bu yüzden tereddütteyim 😢 Onun haricinde birde İlke var düşündüğümüz... Daha cinsiyetimiz belli değil gerçi ama 🙊 bakalım... Sizce İlke nasıl? 🙈
FuatTataroglu Rabia88 sare defne onlarda cok hos isimler bence icinize sinen butun isimleri tek tek kagtlara yazip kapatip bitanesini cekin ve onu koyun 🙃
Busraaras Bencede defne çok hoş bi isim ben defne yaprağını çok severim güzel kokulu kızım olsun inşalla ve sizlerinde güzel anneler 🙏☺
Rabia88 FuatTataroglu isimler yazılı ama sürekli çekiyoruz bı kere çekip birakmadigimiz için tüm isimler yine seçilmiş oluyor 😂 elden ele dolaşıyor o isimler
FuatTataroglu Rabia88 orasida dogru benim kardesimle aramda 10 yas var bizde o konuda cok kararsz kalmstk o zaman evin en kucugu ben oldugum icin ben cekmistim kimse itiraz edememsti sizde cok sevdiginz bi minige cektirebilirsnz 🤗🤗