Kucukmucizemiz Ucanfiller Oglusum olcak baştan beri çok güzel geçiyor hamileliğim sonuda güzel geçer insallah😊😊
Ucanfiller Kucukmucizemiz kacıncı haftada öğrendin canım benim daha belli değil net merak ediyoruz cok🥰
Haticeugur Ucanfiller 16 beklicez galiba mecbur nasıl gecicek bu zman sırf cinsiyet için özele bile gitmeyi düşünüyorum 😅😅
drn5410 Bizde 19+4üz kızçemle 😍 artık hareketlerini de hissediyorum elhamdülillah 😍 çok daha güzel oldu şimdi hamilelik 🤭
Ucanfiller Haticeugur vallahi bende bi yandan öyle düşünüyorum ama sonra aman sabret aceleye gerek yok diyorum bilmiyorum araftayım😂😂
Anlklc Haticeugur canım ben özele gidiyorum.bebeğin pozisyonu uygun olmayınca özelde de göremiyor doktor.tahmin yürütüyor sadece😊
drn5410 Ucanfiller amin inşallah 😍 ben 20den önce hissetmem dşye hiç düşünmedim bile 18de hafif hafifti 19a girdik birkaç gündür daha ciddi hissediyorum elhamdülillah 🙈 🤭 o yüzden hiç hissetmeyi beklemeyin daha rahat oluyor 🤭 1