Ucanfiller Haticeugur vallahi bende bi yandan öyle düşünüyorum ama sonra aman sabret aceleye gerek yok diyorum bilmiyorum araftayım😂😂
drn5410 Ucanfiller amin inşallah 😍 ben 20den önce hissetmem dşye hiç düşünmedim bile 18de hafif hafifti 19a girdik birkaç gündür daha ciddi hissediyorum elhamdülillah 🙈 🤭 o yüzden hiç hissetmeyi beklemeyin daha rahat oluyor 🤭 1
Anlklc 18 haftalığız bizde😊doktor 15 haftalıkken yüksek ihtimal kız dedi.bidahaki kontrolümüz 1 hafta sonra
Anlklc Haticeugur canım ben özele gidiyorum.bebeğin pozisyonu uygun olmayınca özelde de göremiyor doktor.tahmin yürütüyor sadece😊
Miniginannesiiii1111 Ucanfiller 11+4 iyiyiz çok şükür rabbime baş donmesi ve hala göz kararması dışında ha birde doymamak 🙈
Ucanfiller Miniginannesiiii1111 valla sadece bende doymamak konusuna katılıyorum kuzum bende tek o var😂🥰🥰
Prenses_annesi123 16+4 daha yolun başında sayılırım bende doktorum 2 hafta önce kıza benzetti detaylı taramada net söylerim dedi umarım değişmez😊🙏🏻
Prenses_annesi123 Prenses_annesi123 Ucanfiller amin canım hepimizin gönlüne göre güzel şeyler olsun❤️
Tugbacolak Ucanfiller 30+5 mınık kızım hızla buyurken annesı yorgun agrılı sancılı vede topaç gıbı☺️☺️