A_C_04 Keseyi görene kadar doktorlar bir şey diyemiyor. O yüzden bir şey diyemem demesi normal. Evet artışın iyi ama dış gebelik mi belirsiz mesela. Benim de artışım çok iyiydi, rahim kalınlaşmam çok iyiydi. Doktor bana da "Her şey normal ama dış gebelik ihtimalini eleyemem daha. Bu haftalar en sevmediğimiz haftalar. Hiçbir şey net değil." demişti. Ben de çok kızmıştım niye öyle diyorsa diye. Gerçekten de dış gebelik oldu. Yani doktor da işini yapıyor aslında.