MzyynSrctn A_C_04 hiç bozma moralini canım gayet güzel yükselmiş. Bu doktorları anlamıyorum ya endişelendirince ellerine ne geçiyorsa. Takip edelim de yani ne diye böyle konuşup üzüyorlar
Tuqceee33 A_C_04 sonucun güzel bence stres yapma canım doktor motive etmiyorsa, memnun değilsen değiştir, gayet güzel sonucun üzme kendini hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah🙏🏻 Rabbim olmayanlarada nasip etsin🌸
Mrs40 A_C_04 umutsuz olma burdaki yorumlara çokta takılma insanlar haset felaket tellalı resmen moralini yüksek tut iyi olcak Allahın izniyle 🤲🏻
5889BAK A_C_04 can ben sağlık personeliyim hatta ikiz bebek bile olabilir çok güzel yükselmiş stres yapma herşeyi artık bebek senden etkileniyor ben igebelipimi çok sakin geçirdim çocuğumda çok etkisini gördüm
A_C_04 5889BAK bnmde ilk ama böyle ikiz yok bizim ailelerde ikiz olacağını sanmıyorum yine de her şeyin hayırlısı olsun Pazartesi gününu bekleyeceğim
BusraDevlet83 Mrs40 Anlıyorum. Rabbim yavrularımızı bize bagislasin.🤲 Umarım @A_C_04 de görür. Haberlerinizi bekliyoruz.
Dilanburak A_C_04 hayır öyle bakma olaya doktor öyle söylediği için böyle düşünüyorsun sıkma canını allah büyük
Sevdiss_17 A_C_04 yok sen bozma kalbini bosver onemli olan kese benim bugun gebelik testim silik cikti adetim 1 hafta gevsin gidicem bu strese girmemk icin
Mrs40 A_C_04 dış gebelikte dayanılmıycak kasık ağrıları olur bak karıştırma gebeliktete cok olur ama bu kasık ağrıları dayanılmıycak kadardır derler öyle bi durumun yok sanırım içini ferah tut lütfen
Blossom A_C_04 İnşallah değildir. Sakin olun. Kontrolleri aksatmayın. Tedbir sizden takdir Allah'tan. Allah hayırlısını versin.
A_C_04 Mrs40 kasık ağrılarım oluyor ama mesela günde 3-4 defa yarım saniyelik O kadar yani acaba bu ondan dolayı olabilir mi
Dilanburak A_C_04 kız değerin gayet iyi çıkmış neden üzülüyorsun benim adetimin üstünden geçemediği halde benim değer 1000 çıktı ve çok korktum dış gebelik diye ama değildi seninki gayet iyi benimkinden