A_C_04 Kızlar adetimden 4 gün önce kan testi yaptım beta 52 cikti adet günüm dündü bugün tekrar kan verdim beta 921cıktı sizce bu normal mi doktor hiç birşey diyemem dedi dışmı gebelikmi iç gebelikmi bilmiyorum o yüzden pazartesi tekrar gelmemi istedi 🤔🙄😔
Dilanburak A_C_04 gayet normal ya ben bu doktorlara şaşırıyorum insanlara nasıl bakıyorlar şaşırıyorum ben ya
BusraDevlet83 A_C_04 Sonuclar iyi masaAllah. Iki gun sonra yine yaptirin. Doktorunuz birseye dayanarak söylemiş olabilir bilemem. Bazi drlar empatisiz konuşabiliyor. Moralinizi bozmayın. Haberlerinizi bekliyoruz. Şuan çok erken görmek için ultrasonda zaten. Önmli olan değerin yükselmesi.
Dilanburak A_C_04 hayır öyle bakma olaya doktor öyle söylediği için böyle düşünüyorsun sıkma canını allah büyük
Beklenenmucizem A_C_04 sacmalama . Sadece doktorlar keseyi görmeden gebelik var diyemez. Yanı 5 6 haftalık olmalı. Iyi dusun iyi olsun
Mrs40 A_C_04 gayet iyi yükselmiş ne alaka dış gebelikle senin şu doktoruna sinir oldum hahshah 😂😂 4 gğn önce 52yse iki gün sonra 104 bugünde 204 çıkmalıydı minimum nasıl güzel artmış 900 küsür diyosun 2 gün sonra keseyi görürsün
A_C_04 Mrs40 bilmiyorum işte banada ilk en fazla 300 olmuştur dedi ama 921 cıktı böyle dedi bn anlamadım ya🤔😏
Aslihansan A_C_04 maşallah çok güzel artmış sevinip hayal kırıklığına uğramayın diye aslında sizi en kötüsüne hazırlamış ama siz hep iyi düşünün bişey olmaz inşallah ☺️
Mrs40 A_C_04 dış gebelik düzenli artmaz bu çok güzel artmış benim bile tam tamına iki katı arttı hep dış gebelik diye çok korktum keseyi görene kadar doktor neye dayanarak böyle birşey demiş anlamadım canını sıkma gayet güzel görünüyor maşallah
Sevdiss_17 A_C_04 kuzum 6 gun mu oldu ilk tetten 300 400 cikmasi lazim ama belki ikiz gebeliktir uzulme artmasi sorun artmamsi sorun bu doktorlari bi rahat ettiremedik
ZEhrA_94 A_C_04 canım keseyi görmeyen her doktor aynısını söylüyor kese gözüktükten sonra kesinleşiyor hamilelik içine ve bulunduğu yere bakıyorlar tabiki herkeste böyle kafana takma hayırlı olsun sağlıkla kucağına al
Mrs40 BusraDevlet83 canım enteresan ama benim karından 1600 gibi bir değerle gözüktü bunu bende okumuştum