pyymamm Eymensmom35 benimde bas asagı ama bebek yukarıda belli benim tekmelerinden falan . İnince asagı belli oluyomus zaten belkide kanalda artık
Masal78 Eymensmom35 aynı bende korkuyorum çıkacak diye valla bide çok aşırı baskısı var tüvelete gidince ıkınamıyorum bile korkudan 😆😆😏
Eymensmom35 Masal78 al bendende okdr 🤣 bi tanıdıgımız tuvalette doguruyormus zamanında o geliyor aklıma Zorlayamıyrm 😂😂
Serap0733 Eymensmom35 bazen benm de agrıyor ozellıkle gece zorlanıyorm hareketsiz kalınca benmki de aşağı inmiş ondan
Serap0733 Eymensmom35 benm aşağı inmiş doktor her an geleblr dedi bazen iş yapınca aha çıkcak bu kız dıyorm😁
Mures 38+4 deyım benım hala kanala girmedi bebeğim kafasıda 1 hafta büyük gözüküo... haftayada kanala gırmezse sezaryan dedı doktorum... bu durumda olan var mı benım gıbı.. cok arada kaldım bekleyıp beklememe konusunda
Seferdeniz1 Eymensmom35 bende 37.haftama giriyorum yarın.yürümem çok yavaş ve benim de değişti.yataktan kalkarken özellikle bacaklarımı hareket ettiremiyorum
Eymensmom35 Seferdeniz1 aynı valla canım hayırlısıyla zamanında gelsinler umrm bu sekılde beklerler birazdaha cok agrılı sızılı ama